torsdag 21 oktober 2010

"Vi har lämnat över din försändelse till Posten".

Wehoo - min iPhone 4 är på väg. Påminn mig om att aldrig mer besöka Androidträsket. Usch och fy. Ska bli fantastiskt att åter bli ägare till en snygg och logisk applenalle.

Idag har jag träffat min kompis Malin. Malin och jag gick i samma gymnasieklass och hon är en av de få personer som jag känner här i Malmö. Vi gick till Moccasin på Fersens väg och avnjöt varsin tallrik ärtsoppa med efterföljande pannkakor. Gott! Därefter slog vi följe till Möllevångstorget innan vi skiljdes åt. Efter att ha strosat runt lite på Möllan begav jag mig hem för att anta kvällens stora utmaning: cheesecake-bakning. Imorgon ska jag nämligen göra min sista arbetsdag hos min nuvarande/gamla arbetsgivare och dagen till ära har jag lovat att bjussa kollegorna på gottis.

Imorgon ska vi fira K:s kompis C:s 33-årsdag, men god mat och dryck. Vart är ännu oklart. Ska bli skönt med helg.

Inga kommentarer: