onsdag 11 augusti 2010

Trött

Är så trött att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till (utan att dricka kaffe då kanske). Beror förmodligen på att jag åter igen har hamnat i snoozeträsket. Livsfarligt.

Igår var jag hemma hos en kollega på middag. Kollegan som jag alltid inbillat mig är en otrolig pedant som diggar chabby chic-stilen, d v s cleana romantiska gull-möbler, visade sig ha en helt annat stil (dansk retro) hemma och dessutom riktigt hälsosamt stökigt. I like!

(Min latte har visat sig bli lite vattning)

Ikväll ska jag träffa en vän som jag lärde känna under min studietid i Frankrike. Trots att vi båda bor i Stockhollm har det inte blivit av att vi har setts, vilket jag nu tänkte råda bot på (eftersom jag snart flyttar). Vi har stämt träff på Vapiano och jag ser därför  fram emot en flottig kryddig pasta. All in.

Inga kommentarer: