onsdag 18 augusti 2010

Lill-lördag

Sitter i soffan och avnjuter en kopp med rött te. Kvällens insats har bestått i en rensning av min skogarderob, vilket resulterade i en (typ) säck med gamla och framför allt utslitna skor. Funderar på om det är någon idé att skänka dem till någon organisation, eller om de helt enkelt inte är intresserade av mina gamla dojjor.

Idag har jag haft mitt första kundmöte på egen hand hos kund. Gick bra och var riktigt kul. Fem minuter efter att jag hade återvänt till kontoret hade jag fått ett mail från kunden med ett önskemål om att jag skulle hjälpa dem med ytterligare jobb.

Imorgon blir det en 9-hålsrunda på Saltsjöbadens GK med min kompis K. Vi ska sticka från jobbet redan vid fyra - skööööönt - för att hinna ut i god tid innan mörkret faller. (När gör det det nu egentligen?)

Dagens lärdom: åk inte turistbåt i Stockholm.

Inga kommentarer: