fredag 13 augusti 2010

Bröllopsyra

Sitter året i soffan med min kaffe. Det tycks vara denna tid på dygnet som lusten att skriva något, infinner sig allra mest.

Ska snart iväg till jobbet för att avverka arbetsveckans sista dag. Eftersom vi just nu har det ganska lugnt *pepparperppar* är det lite småsegt på jobbet. Å andra sidan är vi alla lite smått ofokuserade, vilket bidrar till att vi har det riktigt trevligt tillsammans.

Efter jobbet ska jag ta flyget ner till Ängelholm, eftersom det vankas bröllop imorgon. Min gamla barndomskompis A ska gifta sig, vilket innebär att en hel del andra kompisar även de ska gå på bröllopet. Ska bli jättekul. Köpte bröllopspresenten igår, en "vänskapsknut" (ljusstake) från Svensk Tenn. Fin. Hoppas att de kommer att gilla den. Det är en liten chansing från min sida.

Nu ska jag sätta igång med packningen.

Inga kommentarer: