tisdag 14 december 2010

Det lackar mot jul

Antingen är det ett gott tecken att det inte blir så många inlägg på den här bloggen, jag tänker mig att det betyder att jag har saker att göra, eller så är det ett sorligt tecken på att jag kanske inte har förmågan att hålla en sådan här dagbok i liv.

Har snart jobbat i en och en halv månad på nya jobbet nu. Trivs fantastiskt bra med kollegor pch arbetsuppgifter, nu börjar jag dessutom att få en hel del att göra vilket är extremt skönt. Har rullat tummarna en hel del sedan jag flyttade till Malmö - är ju van vid fullt ös på jobbet. Men nu så...

Musikhjälpen ljuder i bakgrunden. Ska nog gå och spana på buren efter jobbet idag. Ska nog banne mig skänka en slant också.

Igår var det lucia, men dessvärre fick jag aldrig se något luciatåg. Känns lite trist när jag tänker efter. Är en sucker för traditioner. Annars? Två veckor till julafton. Gött.

Inga kommentarer: